Status radnog naloga:

 

  • U radu – uređaj je trenutno u proceduri dijagnostičkog pregleda ili izmjene rezervnih dijelova
  • Na čekanju – uređaj još nije zaprimljen u dijagnostičku proceduru
  • Gotovo – servis uređaja je završen i korisnik ga može podići sa servisa
  • Storno – servis uređaja je ekonomski neisplativ, odnosno nemoguće je nabaviti rezervne dijelove za realizaciju istoga
  • Čeka dio – naručeni su rezervni dijelovi za servis uređaja i čeka se isporuka istih od dobavljača
  • NDF – „no defect found“ uređaj je proveden kroz detaljne preglede i dijagnostiku, no na istome se prijavljeni kvar nije pojavio
  • Čeka korisnika – obavljen je dijagnostički pregled uređaja i poznata je cijena servisa, no čeka se očitovanje korisnika o pristajanju na realizaciju istoga

NAPOMENA:

Ukoliko ste unijeli ispravan broj primke a kao rezultat pojavi se poruka "Ne postoji primka s unesenim brojem" razlog je u tome što je uređaj u statusu "Otpremljeno" odnosno uređaj je podignut sa servisa.

Zel-Cos d.o.o. za elektroničko-informatičke usluge i marketing, Nova cesta 166, 10000 Zagreb., Transakcijski račun: 2360000-1101194923, IBAN: HR5323600001101194923 otvoren kod Zagrebačke banke d.d., 2500009-1101365330, IBAN: HR3725000091101365330 otvoren kod ADDIKO d.d. i 2340009-1110626430, IBAN: HR4523400091110626430 otvoren kod Privredne banke Zagreb d.d., Temeljni kapital u iznosu 149.000,00 kn uplaćen je u cijelosti. Direktor Dubravko Puhelek. Porezni broj: 03693350, OIB: 07306591551

Obavijest o načinu podnošenja prigovora / Opći uvjeti poslovanja / Izjava o privatnosti / CID (Customer Induced Damage)

IKT integracija poslovnih procesa za rast konkurentnosti